Galbut. Bet ag tai nera vienintelis rodiklis nusakantis motociklo greiti ir akseleracija. Taip pat svarbu yra variklio apsukos, sraigto charakteristikos, korpusas, mase ir pan. O arklio galios tai labiau kiekybinis variklio galios iseigos ivertinimas skaleje. Vienas agregatas su tokiu paciu varikliu gali skrieti kaip bite, o kitas vos vilktis, kadangi viska reikia derinti 🙂 O su arklio galiom megsta zaisti ir patys gamintojai..Pavyzdziui gamintojams yra leidziama deklaruoti variklio galia, kuri 10% skiriasi nuo realiai ismatuotos galios. Pvz, jei pamatavus variklio galia gauta 200ag, jo specifikacijoje galima rasyti 220ag. arba 180ag. Tuo naudojasi sea-doo ir savo 233ag variklius (rxp-x) pristato kaip 255 ag. Taigi, mano manymu, reiketu labiau remtis paciu motociklu testais, palyginimais negu vien tik arklio galiomis. Aisku, ag irgi svarbus ir idomus rodiklis, nes pvz LT registruojant motorine vandens transporto priemone reikia nurodyti jos galia. Vairavimo leidimai taip pat ribojami pagal transporto priemones galia..Tokiu atveju ir man idomu is kur reiketu istraukti 2009 ir naujesniu Yamahu galias 🙂