Sukurti forumo atsakymai

Rodoma 15 įrašų - nuo 121 iki 135 (viso: 184)
  • Autorius
    Įrašai
  • #462

    Mindaugas
    Keymaster

    Sveikas, tai tu cia po juras duodiesi ne as 😀 as pastoviai cia apsilankau, bet kai nera kitu aktyvumo ir as per daug nesireiskiu 😉 O del to “judinimo” tai judinti tikrai reikia, tik beda ta, kad neisivaizduoju nuo ko cia reiktu pradeti.. Nors dabar kai nera moto, as asmeniskai esu maziau suinteresuotas kazka klibinti. Bet zvelgiant i ateiti, kai tokie suvarzymai is gamtosaugos puses, tai tikrai nieko gero nezada 🙁

    #458

    Mindaugas
    Keymaster

    Lynia rašė: Na va kaip ir aišku, kad imsim Bombardierių 🙂 Dar vienas klausimėlis RXT ir RXP kuo realiai skiriasi?

    Skiriasi tik korpusas. Bet kadangi RXT yra ilgesnis, jis neturi turbinos vartymo (VTS). VTS’as siaip visai neblogas dalykas yra – sukreipus turbina galima su motociklu gan lengvai soktelti virs vandens, net nesat didelioms bangoms. 🙂 Ir aplamai RXP bus siek tiek manevringesnis, bet tas skirtumas nuo RXT tikrai nera labai didelis. Spresk pats – jei daznai nezadi “tampytis” keleiviu imk RXP, o jei noresi praplukdyti kelis seimos narius/draugus imk RXT. Tryse ant motociklo zinok irgi smagu 😉 Nepaisant to kuri is ju pasirinksi, abu moto yra ziaurei geri 🙂

    Lynia rašė:Kaip suprantu ten kur 215 Ag jau yra turbina.

    Nelabai supratau klausimo..

    Lynia rašė: Ar ji nemegsta gesti?

    Kadangi pati turbina nera sudetingos konstrukcijos, ten nelabai yra kam gesti. Taciau ji nuolat devisi.. Bet cia jau visu vandens motociklu beda ir nieko cia nepadarysi. As cia pagalvojau, kad turbina, siuo atzilgiu butu galima prilyginti automobilio padangom – jei ja saugosi, priziuresi, tai ir ilgai plauksi su ja. Na o jei nuolat “droši” tai ir vieno sezono uzteks, kad ja “suestum”. Visai kaip ir su autopadangom 🙂

    #450

    Mindaugas
    Keymaster

    Edas rašė: Bet ar variklis bus sveikas? As galvoju pirkti is JAV

    Turbut pats supranti, kad kiekvienas atvejis yra unikalus. Skenduolis skenduoliui nelygus – motociklas galejo prabuti ilgai uzpiltas vandeniu, o gal tik uzpiltas ir tuoj pat istrauktas. Dar priklauso kokiame vandenyje skendes. Jei suriame vandenyje, tai manau problemu su juo bus daugiau, nes druska daro savo.. O kas liecia varikli, tai jau kaip minimum ji teks perrinkti. Yra net tikimybe, kad nieko rimto jam nebus nutike, bet su elektronika turetu buti jau prasciau.. Gali ilgai bandyti ten viska dziovinti, bet is ne is visur ta dregme taip lengva pasalinti. Todel, cia yra labai daug klaustuku ir sunku duoti vienareiksmiska patarima. Bet as tai abejoju ar pasirysciau tokiam pirkiniui. Na nebent labai pigiai gauciau – tai blogiausiu atveju bent ant daliu paleisciau B)

    #447

    Mindaugas
    Keymaster

    Esant tokiom bangom prie kranto yra pavojingiausia. Nes bangos luzta ir su didele jega nesa i kranta. Tai jei uzgestum arba apvirstum netoli kranto – bangos trankytu/vartytu moto ir nieko negaletum padaryti 🙁 O toliau nuo kranto daug ramiau turetu buti. Bangavimas nors ir didelis, bet bangos daug ilgesnes negu tarkim mariose.

    #433

    Mindaugas
    Keymaster

    Sveikas 😉 Na as nesu joks ekspertas, bet tavo vietoje rinkciausi RXT. Jo ne tik technines charakteristikos, bet ir dizainas man priimtimesnis. Tas arkliu galiu skaiciaus skirtumas pagal popierius realiai gal yra ir mazesnis negu tie 55AG, bet as vistiek esu isitikines, kad RXT tiek akseleracija tiek max greitis bus didesni negu STX-15 F. Kitas dalykas.. nesu 100% tikras, bet man atrodo Lietuvoje nera Kawasaki vandens motociklu parduotuviu/atstovu. Todel prireikus kokios dalies gausi siustis is uzsienio arba kitaip bandyti jos ieskotis. Na bet kaip jau sakiau, cia tik mano nuomone tokia. Pries Kawasaki as tikrai nesu nusistates 😉 gal kas nors kitas gales objektyvesniu patarimu duoti 🙂

    #431

    Mindaugas
    Keymaster

    Tik idomu kada mes ju sulauksim 😀

    #429

    Mindaugas
    Keymaster

    kimi rašė: Maciau viena pardavinejai seadoo gsx ar gti nepamenu tikslei atrodo zalios spalvos autopliuse maciau, ar pardavei? savo xp irgi noreciau po sezono parduot, bet ne pats geriauses laikas niekam nieko nereikia<…>

    Tikrai niekas nesidomi net 🙂

    #423

    Mindaugas
    Keymaster

    Ei, nebuk toks pesimistas 😀 gal dar ne sakes, nes lankomumas nors ir nezymiai, bet siek tiek auga 🙂 Pagrinde Kursiu mariose ir plaukiojam. Buvom kelis kart i jura nusiveze, bet pagrinde tai Kursiu marios ir Nemuno zemupys (Atmata). Nors istikruju dabar ir su vandens motociklu retai isvarom, nes viena pardavem liko senas tik. Dabar kai tokios benzino kainos persikvalifikuojam ant buriavimo burlente 😀 B)

    #421

    Mindaugas
    Keymaster

    Na as vistiek nesu pilnai patenkintas 😀 Del vaizdines medziagos pilnai sutinku. Butu tikrai idomu ir naudinga. Bet jeigu jau retas ryztasi cia bent kazka pakomentuoti, mazai sansu, kad ir imsis koki straipsniuka ar remonto eiga aprasyti :DD

    #419

    Mindaugas
    Keymaster

    Tomas rašė: Manau didelių diskusijų nesulauksime, nes arba daug kas neturi laiko rašyti arba yra kaip čia ne?žeidus pasikėlæ. Vandens motociklus praeityje turėdavo dažniausiai labai krūti žmonės ir bendrauti jie tikrai neturi noro. šiandien vis daugiau ir daugiau atsiranda šios šakos entuziastų. Dėl puslapio smagu jei butų galimybė atsiūsti foto nepoviena o kaip pvz visą gruæ nuotraukų, o šeip smagu kad nors kiek gyvų čia yra.

    Gal ir nepasikele, bet papraciausiai truksta noro 🙂 Del foto.. Tikrai butu patogu, bet kolkas taip padaryti nera imanoma. Na nebent atsiustum jas man, o tada jau as sumesciau. Ateityje planuojamas migravimas į kitą sistemą, tuomet atsiras visai kitos galimybės ir funkcijos 🙂

    #418

    Mindaugas
    Keymaster

    Tomai, dalyvausi?

    #412

    Mindaugas
    Keymaster

    Gal ir tavo tiesa.. Po visos dienos plaukiojimo nuo gazo rankeneles taip pavargsta pirstai, kad veliau i klaviatura sunku pataikyti 😀

    #409

    Mindaugas
    Keymaster

    Sutinku, bet juk nepriversi per prievarta ju rasyti 😀 Taip pat gal turite kokiu minciu del puslapio reklamos? Kaip butu galima pritraukti daugiau lankytoju?

    #404

    Mindaugas
    Keymaster

    Jeigu yra galimybe aisku geriausia ji isbandyti vandenyje. Jeigu plauksi, idemiai apziurek visa variklio skyriu pries ir po plaukimo. Paziurek ar po plaukimo, ant variklio neatsirado jokiu tepalo purslu. Bet nemazai dalyku, galima pasitikrinti ir krante. Pasitikrink variklio tepalu lygi, atkreipk demesi ar nera priemaisu. Nepakenktu ir pasimatuoti cilindru kompresija – visuose cilindruose ji turetu buti panasi. Su testeriu gali pasitikrinti ar generetorius krauna akumuliatoriu. Sea-Doo turi visai nebloga savaimines diagnostikos sistema. Todel atkreipk demesi i signala uzdedant apsaugos lyna. Du trumpi signalai pranesa, kad kompiuteryje nera jokiu klaidu. Vienas ilgas signalas rodo, kad yra viena ar daugiau klaidu. Kaip jas nuskaityti rasi straipsniuose. Taip pat, vos tik atvykes apziureti motociklo gali ranka paliesti varikli, paziurek ar jis nera siltas. Galbut jis buvo specialiai apsildytas, nes saltas parastai kuriasi. Na o apie isorinius defektus nepasakoju, nes manau cia viskas ir taip aisku 😉

    #387

    Mindaugas
    Keymaster

    Tai jau pasikeitei? kaip greitis? padidejo?

Rodoma 15 įrašų - nuo 121 iki 135 (viso: 184)