Sukurti forumo atsakymai

Rodoma 15 įrašų - nuo 1 iki 15 (viso: 184)
  • Autorius
    Įrašai
  • #2763

    Mindaugas
    Keymaster

    Sveikas,

    Na ir senuką čia papirkai 🙂

    Manualą turėtum rasti čia (nurodyk metus ir paleisk paieška):
    http://www.kawasaki-techinfo.net/searchOM_nv.php?view_lang=EN&spec=EU&category=WTC

    Jei neklystu rekomenduojamas tepalas yra TC-W2 arba TC-W3 specifikacijos. Pagal tai gali surasti kokie tepalai tau tinka.

    Jei turi kažkokių konkretesnių arba bendrų klausimų – klausk 🙂

    #2502

    Mindaugas
    Keymaster

    Sveikas, būsimas motomane 😉 puikus pirkinys vasarai, būsi populiarus tarp draugų 😀

    Į kai kuriuos tavo klausimus nėra vienareikšmio atsakymo. Pvz. naujas ar naudotas. Čia kaip ir su automobiliu – vienam priimtinesnis variantas pirkti automobilį iš salono, kitam naudotą. Asmeniškai turbūt rinkčiausi jau plaukiojusį vandens motociklą, dėl tavo minėtos kainos skirtumo.

    RXT yra trivietis vandens motociklas ir jei sakai, kad plaukiosi vienas arba dviese galbūt tau labiau tiktų dvivietis RXP? Jis bus manevringesnis turbūt ir nežymiai lengvesnis (reiktų žiūrėti speca), skiriasi jie tik korpusu, techniškai jie identiški.

    Wakeboardą ar vandens slides iš esmės ant bet kurio vandens motociklo gali kabinti, su visais jais plaukti bus vienodai nepatogu 🙂 Šiuo atveju turbut ilgesnio korpuso RXT turėtų šiokį tokį privalumą, nes posūkiuose būtų stabilesnis, bet nemanau, kad čia reliai labai juntamas skirtumas.

    Motovalandos yra savotiškas atitikmuo automobilio ridai. Pagal motovalandas galima spręsti kiek variklis realiai dirbo. Dėl to šioje vietoje motovalandos manau svarbiau negu gamybos metai. Juolab, kad vandens motociklas yra pakankamai sezoniška transporto priemonė ir didžiąją savo laiko dalį prastovi garaže. Tik kaip ir automobilio rida, taip ir motovalandas galima suklastoti, t.y. nustatyti akiai gražų skaičiuką 🙂 todėl motovalandų skaičiumi nereikėtų aklai pasikliauti ir nepriklausomai nuo to tikrinti bendrą motociklo stovį.

    Navarotai irgi yra pakankamai subjektyvu. Kadangi motociklą naudosi pramogai tai tokie “niekučiai” kaip GPS, stabžiai, cruise rėžimas gali būti naudojami ir pravesti. Iš esminių opcijų išskirčiau VTS (turbinos srovės krypties reguliavimą), kurio pagalba galima keisti plaukimo savybes. Triviečiam motociklui tas gal mažiau aktualu, bet vistiek jaučiasi. Tokie dalykai kaip stabdžiai taip pat gali praversti tuo atveju, jei motciklą duosi plaukioti žaliems 🙂

    Kalbant apie tavo pasirinkimą RXT 260 negaliu to vertinti objektyviai, nes aš aplamai simpatizuoju Sea-doo produkcijai 😀

    Dėl automobilio tampymui svarbiausia visgi ne jo galia, bet ratų sukibimas su gruntu ar kita danga įleidimo metu. 4wd čia žinoma turi ženklų privalumą, bet ir su 2wd žmonės tamposi nematydami vargo. Viskas priklauso kur žadi nuleidinėti, jei tam skirtoje rampoje tai problemų nebus. Jei per kokį smėliuką, tai jau gali būti problemų. Pats motociklas su pilnu baku kuro sveria 400+ kg. Tam nepritaikytoje vietoje ištraukti jį iš vandens tikrai būna ką veikti. Čia reiketų, kad chėbra kas plaukioja Kauno mariose pasidalintu savo patirtimi dėl įleidomo vietų ir sąlygų. Nepriklausomai kiek turi varomų ratų, bagažinėj visuomet reiktų turėti virvę, kad būtų galima užkabinti už traliuko, jeigu jo tiesiogiai negalima užsegti tiesiai ant kablio arba ratai užsikasi ir reikia keisti automobilio padėti. Čia praverčia traliukai su priekiniu ratu. Taip pat pravestu specialūs tinklai po ratais (panašius naudoja Dakare 🙂 kuriuos galima pakišti po buksuojančiais ratais.

    Na pradžiai tiek, galbūt dar atsiras daugiau kas tau galės patarti. O jei jau nusipirksi nepasikuklink pasigirti savo nauju pirkiniu 😉

    #2450

    Mindaugas
    Keymaster

    “Pakelti tiltai ir gausybė laivų Dangės upėje – svajonė, apie kurią daug kalbama, bet veiksmų – maža”

    Laivyba Dangėje: pradedame nuo nulio (ve.lt)

    #2387

    Mindaugas
    Keymaster

    Sveikas. Sunku bus atsakyti žinant tik katerio ilgį. Tai priklausuo ir nuo kitų faktorių, tokių kaip laivo plūdrumas, stovumas, borto aukštis. Bendru atveju reikėtų žiūrėti, kad laivas su tais papildomais 150kg nenugrimstų žemiau vaterlinijos (jei tokia yra pažymėta).

    Bet vėlgi, gali būti, kad pagal vaterniniją kateris stovės tinkamai, bet plaukiant nepajėgs glisuoti ir panašiai. Taigi geriausias būdas manau būtu pabandyti tai prakiškai panaudojant identišką svorį, kad ir pasodinant keletą žmonių priekyje 🙂

    #2201

    Mindaugas
    Keymaster
    #2023

    Mindaugas
    Keymaster
    #1701

    Mindaugas
    Keymaster
    #1686

    Mindaugas
    Keymaster

    Informacija VandensMoto.lt naudotojams

    Visos aktyvios naudotojų paskyros buvo perkeltos, tačiau jos yra neaktyvios iki kol Jūs nepasikeisite savo slaptažodžio. Slaptažodį atstatysite šioje formoje, įvedę savo naudotojo vardą arba el. pašto adresą. Teisingai nurodžius duomenis, el. pašto adresu gausite instrukciją kaip nustatytį naują slaptažodį ir prisijungti.

    Jei slaptažodžio atstatymo formoje gaunate pranešimą, kad tokio naudotojo ar el. pašto adresą nėra, jums reikėtų registruotis kaip naujam naudotojui.

    Kilus klausimams susiekite su mumis.

    #1148

    Mindaugas
    Keymaster

    Įdomus pastebėjimas.. Pasitelkus sveiką protą, būtų logiška, kad vandens keliams toks apribojimas negaliotų.

    #1120

    Mindaugas
    Keymaster
    #1119

    Mindaugas
    Keymaster
    #1118

    Mindaugas
    Keymaster
    #1117

    Mindaugas
    Keymaster

    Vandens mėgėjai pavojų kelia ne tik sau (respublika.lt)[/URL]

    #1116

    Mindaugas
    Keymaster
    #1115

    Mindaugas
    Keymaster
Rodoma 15 įrašų - nuo 1 iki 15 (viso: 184)