kelione vandens motociklu

Du australai pasiryžę įveikti 28,000 kilometrų atstumą plaukiant vandens motociklais ir pagerinti dabartinį distancijos rekordą. Kelionė pavadinimu “The Ultimate Ride” prasidės 2009-ųjų birželį Londone ir po keturių mėnesių baigsis Sidnėjuje. 28,000 km plaukimas turėtų sumušti dabartinį 18,400 km distancijos rekordą, priklausantį amerikiečiui John Moffatt’ui.

Tačiau tikslas įsirašyti save į rekordų knygą toli gražu nėra pagrdindinis. Australiai šia kelione nori priversti visuomenę rimčiau žiūrėti į augančią odos vėžio problemą pasaulyje ir suteikti daugiau informacijos kaip šios ligos išvegti. Taip pat tikimasi surinkti lėšų vėžio tyrimų fondams.

Nuo ko viskas prasidėjo?

2005-aisiais Jeremy Burfoot’ui buvo diagnozuotas odos vėžys, tačiau įveikęs šią sukią liga jis įrodė, kad ligą galima suvaldyti. Jeremis su savo senu draugu Brad Burton’u pradėjo kurti planus, kaip būtų galima praplėsti visuomenės suvokimą apie vėžio problemą ir kaip kiekvienas iš mūsų gali prisidėti kovoje su šia liga. Naujojoje Zelandijoje, kur visada šviečia saulė ir dauguma gyventojų ištisas dienas praleidžia saulėje, odos vėžio susirgimai yra ypač dažni.

Abu australai žinojo, kad atkreipti pasaulio dėmesį galima tik padarius ką nors unikalaus. Taip Jeremiui, dideliam vandens sporto entuziastui, kilo mintis maksimaliam išbandymui – kelionei vandens motociklų iš Londono į Sindnėju. Maršrutas padengtų keletą didžiausių Europos vandens kelių, Indijos vandenyną ir paskutinę stotelę Ramiajame vandenyne – Australiją.

Pasiruošimą didžiąjai kelionei jie pradėjo 2006 vasarą. Pasikinkę modifikuotus Sea-Doo vandens motociklus jie apiplaukė Naująją Zelandiją ir iškart susilaukė nemažo žiniasklaidos susidomėjimo. Per 19 dienų, vandeniu jie įveikė 5000 kilometrų. Baigus kelionę aplink Naująją Zelandiją, Jeremis nustatė kelionės Londonas – Sidnėjus datą – 2009-ųjų birželis.

Londonas – Sidnėjus. Kodėl toks maršrutas?

Atsakymas paprastas – jau daug metų maršrutas Londonas – Sindnėjus garsėja kaip vienas sunkiausių. Nesuskaičiuojamai daug nuotykių ieškotojų bandė įveikti šį maršrutą automobiliais, dviračiais ir skraidymo priemonėmis.

Antra, kelionė iš Londono į Sidnėjų padengia kelis labiausiai apgyvendintus regionus pasaulyje, kuriuose labai gerai išvystita žiniasklaida. Žinant, kad pagrindinis jų tikslas yra švietėjiškas, turbūt nėra kito geresnio maršruto tiek reklamos, tiek naujų remėjų paieškos atžvilgiu.

Londonas – Sidnėjus

Kelionė prasidės kitų metų birželio 22 dieną Temzės upėje, Londone, netoli Parlamento rūmų. Po to, kelionės maršrutas nusidrieks žemyn Temzės upe iki Lamanšo sąsiaurio, kurį kirtę keliautojai išsilaipins Roterdame (Vokietija). Toliau seks kelionė upėmis iki pat Juodosios jūros per Vieną, Budapeštą ir Belgradą. Čia keliautojai pasuks į pietus, Stambulo link. Pasiekę Viduržemio jūrą pro Sueco kanalą pateks į Raudonąją jūrą ir galiausiai į Indijos vandenyną. Sekančios stotelės bus Šri Lanka, Singapūras, Indonezija ir galiausiai Australija. Keliautojai bus pasitikti Sidnėjuje prie didžiojo Uosto tilto (Sydney Harbour Bridge).

Visa kelionė tai ne tik didelis iššūkis abiems vandens motociklo pilotams, bet ir visai komandai. Būtina apsvarstyti viską, pradedant nuo teisingos mitybos, baigiant vandens motociklų remontu ir priežiūra vandenyne. “Žemės” komanda lydės keliautojus visą kelią per Europa nuo Roterdamo iki pat Graikijos. Nuo čia palydą perims laivas, kuris bus kaip susisiekimo priemonė su pasauliu tol, kol nebus pasiektas Kvinslandas (Australija). Čia jų jau lauks minėtoji “žemės” komanda, kuri tęs palydą iki galutinio tikslo – Sidnėjaus.

Kaip ir kelionėje aplink Naujają Zelandiją vandens motocikuose bus papildomos kuro bako talpos, kurios leis padidinti plaukimo nuotolį nuo 150 iki 500 kilometrų. Taigi, komanda galės be sustojimo plaukti nuo 6 iki 10 valandų kol prireiks kuro papildymo.

Savaime suprantama, saugumas bus didžiausias uždavinys. Kiekvienas motociklas bus aprūpintas palydovine sekimo sistema (GPS). Abiejų motociklų padėtis bus nuolat atnaujinama ir pateikiama puslapyje London-Sydney.com. Vairuotojai vilkės sausus hidrokostiumus ir šalmus su įmontuota komunikavimo įranga, satelitiniu telefonu ir pagalbos signaliniu žibintu.

Kiekvieno kelionės etapo pabaigoje GPS sistema užfiksuos tikslią padėtį tam, kad sekančią dieną keliautojai plaukimą pradėtų būtent nuo šio taško.

Apie komanda

Jeremy Burfoot Komandos kapitonas Jeremy Burfoot’as (49) kilęs iš Naujosios Zelandijos turi įspūdinga darbo patirtį. Jis dirbo karališkuose Naujosios Zelandijos Oro Pejėguose (RNZAF) skrydžių šturmanu. Vėliau 3 metus dirbo kaip komercinių skrydžių pilotas. 1990 metais jis įsidarbino “Qantas” oro linijose Boeing 747 pilotu. 1987 Jeremis gavo Australijos pilietybe.

Kitas komandos narys Phil Briars’as (56) taip pat patyręs. Jis aštuonerius metus tarnavo karinių jūrų laivyno pajėgose. Taip pat dirbo fitneso treneriu ir du kartus baigė NZ “Ironman” triatloną. Darbar jis dirba Naujosios Zelandijos vėžio draugijoje renginių vadybiniku.

Keletas akimirkų iš kelionės aplink Naujają Zelandiją.

http://www.vandensmoto.lt/wp-content/uploads/2008/09/vandens-motociklu-istvermes-lenktynes.jpghttp://www.vandensmoto.lt/wp-content/uploads/2008/09/vandens-motociklu-istvermes-lenktynes-150x150.jpgMindaugasNaujienos
  Du australai pasiryžę įveikti 28,000 kilometrų atstumą plaukiant vandens motociklais ir pagerinti dabartinį distancijos rekordą. Kelionė pavadinimu 'The Ultimate Ride' prasidės 2009-ųjų birželį Londone ir po keturių mėnesių baigsis Sidnėjuje. 28,000 km plaukimas turėtų sumušti dabartinį 18,400 km distancijos rekordą, priklausantį amerikiečiui John Moffatt'ui. Tačiau tikslas įsirašyti save į rekordų...
vandensmoto.lt